Huuled on igal aastaajal kõige enam stressi saavad näo osad. Huultel puudub kaitsev rasvakiht, seega tuleks nende eest intensiivsemalt hoolitseda, eriti talvel. Samuti on huuled väga tundlikud ja peegeldavad kõige paremini keha ebamugavustunnet. Kuivad ja lõhenenud huuled ei ole meeldivad, sõltumata sellest kas olete mees või naine.

Vaadakem parimaid Lipsticann huulepalsami koostisosi:

Mesilasvahal on imelised omadused! See sisaldab rohkesti A vitamiini, sel on suurepärane antiseptiline ja antioksüdatiivne toime, ja mis kõige tähtsam, see toidab ja niisutab huulte sügavaimat nahakihti. Tänu nendele omadustele aitab mesilasvaha kiiresti taastada õrna huulenahka, parandab mikrovigastused ja desinfitseerib. Mesilasvaha on suur abimees talvel luues huultele veekindla kaitsekihi, kaitses neid külma ja tuulekahjustuste eest.

Sheavõi on A, E ja F vitamiinidest ning küllastumata rasvhapetest pakatav looduslik imerohi.  Tänu selle toitvale koostisele kaitseb, taastab ja toidab sheavõi intensiivselt nahka. Sheavõi toetab kollageeni tootmist suurendades naha elastsust ja huulte täidlust. Sheavõi aitab aeglustada naha vananemisprotsessi kuna lukustab endasse naha niiskuse ja toetab huulelõhede kiiret paranemist.

Kanepiseemneõlil ja kanepiseemneekstraktil ehk „rohelisel kullal“ on palju suurepäraseid omadusi. See harmoniseerib naharakkude seisundit, tasakaalustab naha niiskuse, lipiidide ja pH tasakaalu ning taastab huulte loomuliku kaitsva mikrokihi. Tänu E vitamiini suurele sisaldusele kaitseb nahka väliste negatiivsete mõjurite ja vanamismärkide eest. See taastab, toidab, rahustab ja pehmendab nahka ning suurendab selle vastupanuvõimet.

Tee huultele õrn kooriv mask

Magus koorija: Sega väikeses kausikeses suhkur ja mesi, soojenda saadud pastat veidi kas auruvannil või mikrolaineahjus. Masseeri õrnalt huultele.

Soolane koorija: Sega oliivõli ja sool pudrutaoliseks massiks. See aitab kergelt eemaldada kuiva huulenahka. Mistahes koorija te valite, pidage meeles – peale koorimist tuleb alati huuli niisutada. Koorida ei tasu  liiga tihti, tehke seda üks kuni kaks korda nädalas.